Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

T O R S D A G

Publicerad 2016-01-28 23:45:08 i Personligt,

Då har jag fastnat i en ny serie igen. Det var ett tag sen nu och jag förstår varför jag försökt att hålla mig borta från dem...haha. Tiden springer iväg och man vill bara se ett av snitt till hela tiden. Dock är det skön avslappning i soffan efter jobbet. Ofta när jag jobbar sent har jag svårt att komma ner i varv, men efter tre avsnitt så kommer jag somna som en stock när jag lägger mig i sängen.
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Började jobba redan kl.11 så då hinner man inte med särskilt mycket innan det är dags att ta barnen till dagis. Båda sov gott när jag kom hem så jag får träffa dem först imorgon. Antar att det blir jag som får gå upp tidigt så nu blir det sängen för min del.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela