Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

MAGE & BEN

Publicerad 2016-01-19 22:35:22 i Forever, Personligt, Recept,

Dagens träning gjordes här hemma efter att barnen lagt sig. Idag blev det bara jag som gick ner eftersom Emil skadade sin fot i söndags. På ett sätt är det skönt att vara två för då kan man peppa varandra, men samtidigt kändes det väldigt bra att bara få vara för sig själv en stund om jag ska vara helt ärlig. Kanske beror det på att vi ses så mycket just nu. I vilket fall som helst hoppas jag att han blir bra igen så fort som möjligt nu när vi väl börjat komma igång igen. Min mage och mina ben kommer inte må bra imorgon även om jag just nu mår bättre än någonsin. Har alltid en speciell känsla i kroppen efter att jag tränat och satt mig i soffan med lite mat. Helt underbart!
 
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag lät E sova ut eftersom jag ändå var ledig. Barnen och jag lekte alla möjliga lekar, läste böcker och spelade spel tills klockan blev nästan tio. Då vaknade pappan i huset äntligen! Stella hann säkert fråga efter honom 100 ggr innan dess. Hon är verkligen pappas tjej!
 
Nu på eftermiddagen kom Lollo hit med barnen. Mellanmål och ännu mera bus hann vi med innan det var dags för kvällsmat och sedan sängen för barnens del. Tack för sällskapet! Nu när man jobbar hinner man inte ses lika ofta längre men desto mysigare blir det nästan. Man orkar med barnen på ett helt annat sätt.
 
Jag hoppas att ni alla haft en lika skön tisdag som jag haft!
 
 
 
Naturell kvarg med skivad kiwi & mandlar. Super enkelt & väldigt gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela