Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

HANDBOLL & SOFFLÄGE

Publicerad 2016-01-26 21:21:02 i Personligt,

Då har vi kickat igång ytterligare en ny vecka. Båda barnen är just nu friska så det blev dagis för deras del medan jag var på jobbet. Jag möttes av två superglada ungar när jag kom hem. Allt hade gått bra för dem idag och det värmer såklart i hjärtat att höra. Även om jag tycker att vår nya vardag fungerar bra nu när ingen av oss är hemma med barnen längre så saknar jag dem oerhört mycket ibland. Det känns om att man knappt hinner träffa dem alls, men jag inser ju att det är oerhört viktigt att vara ifrån varandra också. Dels har man mer energi till att leka och dels så bråkar de inte alls lika mycket. Bra för alla i lagom mängd!
 
Jag har känt mig trött och hängig i några dagar nu. Som om jag har något i kroppen som inte bryter ut. Så ikväll valde jag soffan framför träningen. Hoppas att jag har mer energi imorgon!
 
Idag testade vi på något som vi aldrig gjort innan. Vi handlade hem vår mat via nätet. Måste erkänna att det var väldigt smidigt. Knappade in det vi behövde köpa hem igår kväll och idag mellan kl.16-18 levererades matkassarna. Supersmidigt och enkelt så jag har en känsla av att detta kommer göras fler gånger! Har ni inte testat så tycker jag verkligen att ni borde göra de. Nii hittar Coops hemsidan HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela