Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

TREVLIG HELG

Publicerad 2016-02-28 21:43:44 i Personligt,

Vi har haft en riktig go helg på hemma plan. Jag skulle ljuga om jag inte erkänner att barnen stundtals ger mig en del grå hår, men de bra stunderna väger oftast upp de dåliga som tur är. Som idag på förmiddagen när jag och barnen var ute i trädgården medan Emil bakade bullar här inne. Pigga & glada var de båda två och under tiden där ute bråkade de ingenting. Väldigt ovanligt för att vara dem, men så sköna just de stunderna är!
 
Annars har vi inte gjort särskilt mycket idag.Städat lite här inne, sen kom Emils mamma en stund och fixade en del saker som hade med Telia att göra. Lång historia men det är sen vi bodde ihop här nere. Jag passade på att ge mig ut på en löprunda medan hon var här också. Så skönt att springa när solen är framme och värmer samtidigt som det är ljust ute. För första gången på väldigt länge tog jag ingen tid utan jag spang i det tempo som passade mig just idag. Vilken frihet, vilken lätt känsla jag hade i kroppen under hela runden. Jag tror faktiskt att jag hade kunnat springa ett helt varv till om det skulle varit så. Eftersom jag inte har något lopp eller annat att som jag behöver träna inför kommer jag nog försöka att göra detta fler gånger. Bara träna för att det är skönt och ger en massa energi!
 
I lördags fick jag följa med till gympan för första gången. Jisses vilka glada barn säger jag bara!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela