Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

SMOOTHIE SPENAT & KIWI

Publicerad 2016-02-05 22:44:17 i Forever, Recept,

Måste erkänna att jag är galet enformig när det gäller min kost ganska ofta. Hittar jag något som jag gillar så kör jag på den rätten eller smoothien tills jag tröttnat helt enkelt. Igår fick jag äntligen tummen tur att testa något nytt! Vi hade ett par kiwi här hemma som höll på att bli dåliga så jag slängde ner dessa tillsammans med övriga ingredienser i mixern och serverade den direkt. Väldigt frisk i smaken och inte alls söt. Så ni som vill ha en riktig energibomb borde testa denna.
 
 
 
 
1 smoothie;
 
- 1 näve spenat
- 1 lime
- 1 dl vaniljyoghurt eller naturell (som jag hade)
1/2 dl färskpressad apelsin
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela