Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

RASTLÖSA

Publicerad 2016-02-15 21:14:24 i Personligt,

Stella har blivit dålig igen, så vi är fortfarande hemma allihop. Vi börjar alla klättra lite på väggarna även om vi försöker hitta på någon ny sak varje dag. Dagens projekt blev att klippa fruktträden ute. Emil hann med ett av tre innan barnen tröttnade och vi fick komma på något annat att göra. Nu har ju jag vabbat i några dagar så vi har kunnat ta ett barn var vilket känns lyxigt, men M behöver och få göra saker som han vill utan att S bara förstör dem hela tiden. Hon ser verkligen upp till honom och vill göra precis som han men det innebär också att hon är i vägen för honom en hel del.
 
Imorgon blir det jobb för min del om inget annat händer under natten vill säga. Vi går ju bara och väntar på att vi också ska bli sjuka men ingen har blivit det än. Tog mig upp till gymmet nu på kvällen för att köra x-fys igen. Även om jag önskade att benen skulle ramla av mig förra veckan så var jag taggad för att få lite ny träningsvärk igen. Ännu mera ben idag än var det var sist så jag vet hur jag kommer må på onsdag. Tur att jag är ledig då i alla fall! Kommer aldrig mer att utsätta mig för den träningsvärken på jobbet frivillig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Milos fantasi är det i alla fall inget fel på. Han hittade en sjal som jag vann i julklappsspelet som han tog på huvudet och vips så var han nu Bamses farmor. Man får sig en hel del goa skratt när man har barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela