Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

PREMIÄR

Publicerad 2016-02-13 21:05:47 i Personligt,

Igår packade vi ner fika i en väska och gick ner till Kagabäcken för första gången i år för att njuta av solen en stund. Helt underbart väder och frisk luft var precis vad vi behövde. Milo cyklade hela vägen själv medan Stella växlade mellan att gå eller stå på ståbrädan.
 
Äntligen är S bättre i magen så nu håller vi tummarna för att ingen blir dålig i natt. Skulle alla var pigga & glada imorgon blir det förhoppningsvis sim som vanligt. Idag har vi haft en sådan där bra dag här hemma utan en massa tjafs och barn som är på dåligt humör. Önskar alla dagar vore som denna men tyvärr ser ju inte livet riktigt ut så. Det går upp och ner som allt annat.
 
Nu ska jag njuta av att kunna sitta still i soffan och kolla på tv en stund.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela