Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

FREDAG & LEDIG HELG

Publicerad 2016-02-26 21:45:13 i Personligt,

Kan det bli bättre? Knappast. Just denna stunden i soffan en fredagskväll då man vet att man är ledig i två hela dagar är svårslagen. Imorgon ska jag få följa med barnen och Emil till gympan som hålls uppe i idrottshallen här nere i Läjet för första gången. Enligt E fullkomligt älskar båda barnen att vara där så jag hoppas på några riktigt goda skratt.
 
Annars har vi inte mycket bokat denna helgen än. Vi tänkte ta dagarna som de kommer och sen får vi se vad vi hinner med. Har lite att plocka med här hemma så ska försöka hinna med de och sen bara umgås med barnen och leka en massa. Hoppas vädret blir fint så vi kan vara ute och cykla. S älskar att åka med på min cykel just nu!
 
Dessa fina blommorna fick jag av Karro & Marie som var nere och hälsade på tidigare i veckan. Tack så mycket!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-02-26 22:04:51

De e så fint me tulpaner :)

Svar: Då känns det som att våren är nära 🌷 sol och värme längtar vi efter nu!
Karin Hansson

Postat av: Veronica Wallgren

Publicerad 2016-02-26 22:07:33

Jag tycker det är skönt att helger ibland som det inte är så mycket bokat. Lite mer ta dagen som den kommer och vad man känner för just då :)

Svar: Ja men absolut! Tror att alla mår bäst av de faktiskt 😊 vilken fin blogg du har. En bra blandning av lite allt möjligt!
Karin Hansson

Postat av: Elin

Publicerad 2016-02-27 09:03:55

Åh älskar tulpaner

Svar: Visst är det helt underbart! Hoppas du fortsätter att kika in här även om jag nu flyttat bloggen 😊
Karin Hansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela