Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

EN RESA FÖR LIVET

Publicerad 2016-02-01 22:50:34 i Personligt,

Har fällt så många tårar ikväll så min kudde är helt blöt. Livet är verkligen inte rättvist! Vi klagar fast vi har det hur bra som helst. Bråkar över småsaker och gnäller över att vi inte har råd att åka på semestrar, köpa ett hus i toppskick eller en massa andra onödigt saker. Var rädda om varandra och uppskatta allt du har istället för att bara sträva efter de du inte har.
 
Känns som att vi hunnit med en hel del idag. Jobbat, fixat lite på kontoret, lekt med barnen, tränat och nu ligger jag på soffan och väntar på att Emil ska kolla hem från gymmet. Jag har en go träningvärk i kroppen just nu så jag kommer sova gott inatt.
 
Det är en dålig bild på våra tavlor som hänger över soffan i vardagsrummet. Systemkameran används inte så mycket för tillfället. Inspiration saknas och även tiden till de. Hoppas att det vänder snart för det är alltid kul att ha mycket kort på barnen sen i framtiden.
 
I vilket fall som helst har några stycken av er frågat vart vi köpt dessa tavlorna. Jag köpra våra tavlor HÄR
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela