Framgång för mig är att få göra det jag vill, när jag vill och med dom jag tycker om. Att våga tro på mig själv och ta mina egna beslut. För mig är detta livskvalitet, men jag kanske har fel. Vad betyder framgång för dig?

HEMLAGAD MARINARASÅS

Publicerad 2015-09-01 21:59:10 i Forever, Personligt & Vardag,

Jag älskar att laga nya maträtter och prova mig fram när det gäller smaker. Min andra hälft är inte lika förtjust i detta men han har i alla fall kommit så långt nu att han smakar på det mesta jag lagar. Ikväll blir det en helt ny kycklingrätt där man själv får välja om man vill ha råris eller fullkornspasta till.


Här kommer receptet på såsen som hör till. Enkel och hur god som helst! Mixa följande till 1 port;

1/2 tomat
2-3 soltorkade tomater
1/2 röd paprika
1/2 vitlösklyfta
lite röd chili
1 msk kallpressad olivolja
1/2 tsk torkad oregano
1/2 msk färsk basilika
1/4 dl riven parmesan




 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Hansson

Mitt namn är Karin Hansson och jag arbetar med rekrytering och coachning i ett världsledande Network Marketing företag. Här på min blogg tänkte jag dela med mig av min vardag och mina erfarenheter när de gäller att nå framgång, hur du håller motivationen uppe och hur du får den personliga utveckling som just du behöver. Kontakta mig här; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela